Obilježena Noć geografije u našoj školi
Kako iskoristiti modernu tehnologiju, a da učenici pritom nisu na ekranima tablet uređaja i mobitela. Evo primjera: digitalni model reljefa. Ovaj pješčanik je paljenjem kamere i projektora aktivno mjesto modeliranja reljefa. Naime, kamera i projektor simuliraju boje reljefa i izohipse te fizičkim pomicanjem pijeska učenici stvaraju obale, fjordove, rijase, otoke, nizine, planine i ostale reljefne oblike. Ovakav pješčanik dopunjene stvarnosti je odličan način aktivnog učenja u nastavnom procesu gdje se potiče kod učenika zainteresiranost, logično mišljenje i zaključivanje. Budući učenici vole opipljive alate kinetički pijesak im stvara ugodu dok modeliraju reljefne oblike, a znaju reći i da im je „terapija za opuštanje“.
Pogledajte nas na poveznici https://www.geonight.net/230010-2/
Ana Mesić, učiteljica geografije