Vijesti i novosti
Mladi za održivi razvoj Like
Mladi_za_održivi_razvoj_Like_edukacija_press_release.docx...Saznajte više...
Obavijest za učenike i roditelje, prvi dan škole
U ponedjeljak 9. rujna 2019. godine počinje nastavna godina 2019./20. za sve učenike osnovne škole. Obavještavamo učenike drugih, trećih,...Saznajte više...
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Poštovani roditelji i učenici, sukladno Zakonu o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu, na sjednici...Saznajte više...
Obavijest o odmoru učenika osnovnih i srednjih škola LSŽ za školsku godinu 2019./2020.
OBAVIJEST O ODMORU UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO - SENJSKE ŽUPANIJE ZA ŠKOLSKU GODINU 2019./2020. Temeljem članka 4....Saznajte više...
Svečana priredba povodom Dana škole
Danas je svečano proslavljen Dan škole. Dobrodošli su nam svi dragi gosti koji su svojom nazočnošću uveličali naš dan i učinili ga još...Saznajte više...
Upis djece u 1. razred za školsku godinu 2019./20.
UPIS DJECE U 1. RAZRED (šk. god. 2019./20.)Saznajte više...
Proljetni radovi
Učenička zadruga „ Vodarica Marta“ u mjesecu svibnju započela je s proljetnim radovima, okopavanjem zimskog luka, sadnjom „kapulice“ te...Saznajte više...
Festival znanosti s učenicima OŠ dr. Jure Turića
Život ljudi različitih rasa tijekom povijesti Učenici 6. d razreda uprizorili su život Indijanske obitelji na američkom tlu i njihov položaj...Saznajte više...
Raspored utvrđivanja psihofizičkog stanja djece dorasle za upis u prvi razred OŠ šk. god 2019./2
Klikom na link možete vidjeti raspored utvrđivanja psihofizičkog stanja djece dorasle za upis u 1. razred osnovne škole u šk. god. 2019./20....Saznajte više...
Oglasna ploča
-
Učenička zadruga „Vodarica Marta“
Osnovana je 2017. godine, a nastala je kao zajednička ideja učitelja Osnovne škole dr. Jure Turića u Gospiću
-
Osnovna glazbena škola
Izvodi programe propisane nastavnim planom i programom za osnovne glazbene škole.
-
Školska knjižnica
Svojom knjižnom i neknjižnom građom omogućava obrazovanje i proširenje postojećij znanja učenika