Vijesti i novosti
Obavijest o modelu nastave od ponedjeljka 7. veljače 2022. godine
Poštovani roditelji, dragi učenici, s obzirom na povoljniju epidemiološku situaciju, od ponedjeljka 7. veljače 2022. godine za sve učenike...Saznajte više...
Obavijest za roditelje, produljenje nastave na daljinu za učenike od 5. do 8. razreda
Poštovani roditelji, s obzirom na epidemiološku situaciju, na prijedlog škole, uz suglasnost Stožera civilne zaštite Grada Gospića i...Saznajte više...
Javni poziv turističkim agencijama za dostavu ponude - datum objave: 24.1.2022.
Klikom na poveznicu možete otvoriti javni obrazac poziva za organizaciju višednevne ekskurzije.Saznajte više...
Obavijest za roditelje, nastava na daljinu za učenike od 5. do 8. razreda od srijede 19. siječnja 2022. godine
Poštovani roditelji, s obzirom na epidemiološku situaciju, na prijedlog škole uz suglasnost Stožera civilne zaštite Grada Gospića i...Saznajte više...
Božićni koncert učenika Osnovne glazbene škole
Dana 23.12.2021. učenici i djelatnici Osnovne glazbene škole pri OŠ dr. Jure Turića održali su tradicionalni svečani božićni koncert. Na...Saznajte više...
Naša škola – eTwinning škola!
Naša škola postala je ponosni nositelj titule eTwinning škole za 2021. i 2022. godinu. Zahvaljujući brojnim projektima u kojima učitelji i...Saznajte više...
Da se ne zaboravi 1991. – 2021.
U utorak 30. 11. 2021. profesor Milan Štimac, umirovljeni dugogodišnji ravnatelj naše škole, održao je predavanje za učenike osmih...Saznajte više...
Međunarodno natjecanje Dabar
Učenici naše škole, u periodu od 8. do 12. studenog 2021., mogli su se natjecati na međunarodnom natjecanju Dabar preko udaljenog sustava za...Saznajte više...
Oglasna ploča
-
Učenička zadruga „Vodarica Marta“
Osnovana je 2017. godine, a nastala je kao zajednička ideja učitelja Osnovne škole dr. Jure Turića u Gospiću
-
Osnovna glazbena škola
Izvodi programe propisane nastavnim planom i programom za osnovne glazbene škole.
-
Školska knjižnica
Svojom knjižnom i neknjižnom građom omogućava obrazovanje i proširenje postojećij znanja učenika