Vijesti i novosti
Javni poziv turističkim agencijama za dostavu ponude - datum objave: 27.2.2019.
Klikom na link možete otvoriti javni obrazac poziva za organizaciju višednevne ekskurzije. Obrazac_javnog_poziva,_srednja_Dalmacija.docxSaznajte više...
Jelovnik školske kuhinje u produženom boravku za veljaču 2019. godine
Klikom na link možete otvoriti jelovnik školske kuhinje u produženom boravku za veljaču 2019. godine. Produženi_kuhinja,_siječanj_2019.docxSaznajte više...
Croatian makers liga
OŠ dr. Jure Turića bila je domaćin edukacije mentorima Ličko - senjske županije koji sudjeluju u CM ligi. Mentori su ovom prilikom upoznati s...Saznajte više...
Jelovnik školske kuhinje za veljaču 2019.
Klikom na link možete otvoriti jelovnik školske kuhinje za veljaču 2019. godine. JelovnikSaznajte više...
Božićna priredba
Svečanom i veselom priredbom obilježili smo kraj prvoga polugodišta. Ravnatelj Ivica Radošević pozdravio je sve prisutne i uputio riječi...Saznajte više...
Akcija „20 dana dobrote“
Danas su učenici produženog boravka učiteljice Sanje Puškarić Delač, učitelja Vanje Antića, te 3.b razreda učiteljice Vlatke Galac ugostili...Saznajte više...
“I pticama je zima”
„I pticama je zima“ Mali vrtlari su prisustvovali vrlo zanimljivim radionicama na temu „I pticama je zima“. Lička ekološka akcija – LEA s...Saznajte više...
Školski medni dan
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska poljoprivredna agencija i Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i...Saznajte više...
Dabar 2018.
Jučer je širom lijepe naše domovine započelo Međunarodno natjecanje iz informatike Dabar 2018. Danas je održano u našoj školi za treće i...Saznajte više...
Oglasna ploča
-
Učenička zadruga „Vodarica Marta“
Osnovana je 2017. godine, a nastala je kao zajednička ideja učitelja Osnovne škole dr. Jure Turića u Gospiću
-
Osnovna glazbena škola
Izvodi programe propisane nastavnim planom i programom za osnovne glazbene škole.
-
Školska knjižnica
Svojom knjižnom i neknjižnom građom omogućava obrazovanje i proširenje postojećij znanja učenika