Vijesti i novosti
Dani kruha i zahvalnosti za plodove zemlje u matičnoj školi
Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje naša je škola ove godine proslavila u ponedjeljak 2. listopada. Učenici razredne nastave, odjela...Saznajte više...
Četverodnevna ekskurzija učenika osmih razreda u južnu Dalmaciju
Učenici osmih razreda OŠ dr. Jure Turića iz Gospića, u pratnji svojih petero razrednika, bili su 26.9. – 29.9. 2023. g. na...Saznajte više...
Naša škola uspješno predstavila svoje projekte na „Jeseni u Lici“
Prvog dana održavanja 25. „Jeseni u Lici“, 29. rujna, neposredno prije svečanog otvaranja izložbe, na Trgu Stjepana Radića u Gospiću održano...Saznajte više...
Projekt ”Sigurnije škole i vrtići”
Osnovna škola dr. Jure Turića uključila se u projekt Hrvatskog Crvenog križa „Sigurnije škole i vrtići“. Projekt se provodi u suradnji s...Saznajte više...
Folklorna skupina ”Degenija” na Dječjim Vinkovačkim jesenima 2023.
Školska folklorna skupina „Degenija“ ove je godine predstavljala Ličko – senjsku županiju na Dječjim Vinkovačkim jesenima u sklopu 58....Saznajte više...
Posjet učenika osmih razreda Vukovaru
Učenici osmih razreda OŠ dr. Jure Turića iz Gospića, u pratnji svojih razrednika i učitelja povijesti, bili su na dvodnevnoj terenskoj...Saznajte više...
Uspješan početak školske godine 2023./2024.!
Svečano i s ništa manje znatiželje i nestrpljenja započela je nova nastavna godina. Žamor je odjekivao školskim dvorištem i hodnicima, a...Saznajte više...
OBAVIJEST ZA UČENIKE I RODITELJE, PRVI DAN ŠKOLE 4. RUJNA 2023. GODINE
Poštovani roditelji, dragi učenici! U ponedjeljak 4. rujna 2023. godine počinje nastavna godina 2023./2024. za sve učenike osnovne...Saznajte više...
Oglasna ploča
-
Učenička zadruga „Vodarica Marta“
Osnovana je 2017. godine, a nastala je kao zajednička ideja učitelja Osnovne škole dr. Jure Turića u Gospiću
-
Osnovna glazbena škola
Izvodi programe propisane nastavnim planom i programom za osnovne glazbene škole.
-
Školska knjižnica
Svojom knjižnom i neknjižnom građom omogućava obrazovanje i proširenje postojećij znanja učenika